12 Girls Band – “Glory”

Ulazi u kafanu crnac sa ogromnim papagajem na ramenu.

– "Gde si nabavio to čudo?" – upita ga konobar.
– "U Africi, ima ih na milione" –  odgovori papagaj.

9 Responses to “ 12 Girls Band – “Glory” ”

  1. E pa, hvala za ovaj smijeh:o)) A muzika – izvrsna:o)

  2. Lunjo: Ove djevojke su izvrsne 🙂
    Preporucujem ti da pogledas i poslusas i ostale njihove izvedbe :))

  3. sasvim slucajno sam imala priliku poslusati njihove izvedbe uzivo(mada nisam neki “fan”te vrste zvuka)vise me odusevio nacin na koji prezentuju kompletnu predstavu(neki ,ajd recimo “istocnjacki sarm”)

  4. 🙂

    Dobar.

    Nije politicki korektan al’ je sega.

    Mislim da sam ovo slao ali evo malo za opustanje.

    http://www.youtube.com/watch?v=rgXFA_yP3jw

    Selam drug.

  5. annur: iznenadjujes me :)) Kako ti se ovo ne svidja? A zavidim ti na toj ukazanoj prilici da ih slusas uzivo… A preko tvog zadnjeg videa sam i nabasao na njih… imaju dobrih obrada raznih stvari… pozdrav ti… 🙂

    hansel: ma moze ovo proci… 🙂
    A, Ennio…, sta reci, znao je covjek. Svi oni westerni su i bili dobri zbog njegove muzike… 🙂

  6. ima ove kineze u savakoj polji :))) lijepa je bila muzika.

  7. ti bas znas da nasmijes covjeka
    😉

  8. nekadaovde: drago mi je da ti se svidja muzika 🙂 Selam!

    shizi: ma joook… ti se cini :))
    poz. i tebi 🙂

  9. potpisala-ne potpisala, al’ sam ozbiljan… 🙂

Komentariši